Mano spauda

Štai mano laikraštis. Aš jį skaitau kartais ir tobulėju. Ir ką, vis ką nors sužinau. Kas malkas parduoda, kas kanalizaciją įrengia. Dar paveiksliukus perverčiu.

Pas mus gyvena tokia politikė Loreta. Jo, jos neišrinko. Aš kartais paskaitau jos skelbimus šiame laikraštyje. Iš Ukmergės mes į Seimą išsiuntėme tokį Varžgalį. Kas jis toks, nieko nežinau. Tik kad norėjo valdžios. Dirbo Ukmergės autobusų parke.

Į Ukmergę atvyksta tokia aiškeriagė Narghita. Rašo, kad gali padėti išlaikyti byrančias santuokas. Per vėlai atvažiuoja, mano jau subyrėjo. Dar gamina talismanus. Gydo nuo nevaisingumo. Va trumpas atsiliepimas viešai laikraštyje: „prieš apsilankydama pas ją, aš buvau praradusi viltį, grėsė skyrybos su vyru, tačiau kai kreipiausi į šią būrėją, šeimoje atsirado laimė ir ramybė”.

Skaitau toliau. Yra tokia kavinė „Ratų centras”. Kažkiek padangomis kvepia. Gal kada ten kavos išgersiu su kuo…

uk-zinios

Leave a Reply

